Glosar SEO si SEM

 

 

Home | Servicii SEO | Promovare Web | Intrebari frecvente | Contact  

 

 

 

 

 

 Servicii Web  >>

Optimizare

Promovare site

Servicii web design

 Articole  >>

Cum lucram

Informatii generale

Avertismente !

Intrebari frecvente

 Pentru Webmasteri  >>

Parteneriat

Inscrieti pagina dvs.

 Alte Servicii  >>

Programare web

Gazduire web

Inregistrare domenii

 

 Glosar SEO si SEM

 

 Back link

Un link de la un alt site web care trimite direct catre

site-ul dvs.


Bridge page sau

Doorway page

O pagina de intrare, de obicei suprasaturata de linkuri si de cuvinte cheie si fara continut (text) logic. Acest gen de pagina nu are nici o utilitate pentru vizitatorul unui site si este creata numai cu scopul de a insela motoarele de cautare.


 Click through

Un click la un link care "conduce" catre un alt web site.


 Click tracking

Folosirea unor scripturi pentru a urmari linkurile inbound

sau outbound.


 Cloacking

Tehnica de "servire"  a motoarelor de cautare a unei alte pagini web decat cea pe care o

vad vizitatorii siteului.

Aceasta tehnica este usor de detectat daca un site apare pe o listare pentru un anumit cuvant-cheie, cuvant cheie care nici nu apare pe pagina respectiva.

Procedeul poate parea promitator, dar de indata ce motoarele de cautare vor detecta inselaciunea, siteul dvs. va fi exclus (uneori definitiv) din listarile motoarelor de cautare.


 CPA

Cost per actiune. Termen folosit cand dvs. cumparati un

produs / serviciu.


 CPC

Cost per click. Termen folosit cand platiti pentru fiecare click

pe care un utilizator internet il face pentru a ajunge in siteul dvs.


 CPM

Cost per mie. Cand dvs. platiti pentru fiecare 1000 de afisari.

Termenul este folosit pentru promovarea prin bannere

publicitare


 Crawler

Program care intra in site-ul si aduna informatii specifice pentru

programului respectiv.


 Cross linking

Multime de site cu linkuri intre ele.

 


 CTR

Click Through Rate. Click per proportii.

Proportia de afisari pe numar de clickuri.


 Dead link

Link mort. Un link care produce o eroare 404 - Page not found.

 


 Directory

 Director

Un site web care listeaza alte site-uri in funtie de categoriile

in care se incadreaza acestea.


 Dynamic page

 Pagina dinamica

O pagina al carei continut este generat automat.


 Entry page

Prima pagina care se deschide intr-un site, de obicei dintr-o

pagina de rezultate afisata de un motor de cautare.

Pagina de intrare nu este intotdeauna pagina de start

(index sau homepage).


 FFA

Free for All. Pagina care nu contine altceva de cat linkuri

adaugate de vizitatori.


 Inbound link

Un link dintr-un tert site care conduce direct in site-ul dvs.

 


 Keyword

 Cuvint cheie

Cuvint sau grup de cuvinte care ajuta la identificarea profilului

( scopului ) unui site web.


 Keyword density

Densitate cuvinte cheie. Procentajul in care apare un cuvint

cheie sau un grup de cuvinte intr-o pagina web.


 Keyword stuffing

Supraincarcarea unei pagini web cu numeroase cuvinte cheie

cu singurul scop de a insela motoarele de cautare.


 Landing page

Prima pagina care se deschide intr-un site, de obicei dintr-o

pagina de rezultate afisata de un motor de cautare.

Pagina de intrare nu este intotdeauna pagina de start

(index sau homepage).


 Link farm

Pagini web create cu scopul de a furniza linkuri externe catre alte pagini, de obicei fara

nici o legatura logica intre continutul siteului sau profilul acestuia.

Unele companii implementeaza astfel de linkuri in paginile clientilor, de obicei cu fonturi extrem de mici si de aceeasi culoare cu backroundul.

O mare parte a programelor de "link popularity" sunt, de fapt, asa numitele

"ferme de linkuri".

Daca va hotarati sa intrati intr-un program de link-exchange (schimb de linkuri), trebuie

sa va asigurati ca nu vi se cere sa puneti linkuri catre pagini care nu arata normal.


 Meta search

Cautare in baze de date multiple si compinarea rezultatelor

gasite.


 Optimizare

Procedeele aplicate pe un site web cu scopul final de castigare

de pozitii de top pentru cautari specifice in motoarele

de cautare.


 Outbound link

Link direct din site-ul dvs. web catre un alt site.

 


 PFI

Pay for Inclusion. Pret care trebuie platit de un proprietar

de site pentru a fi listat intr-un alt site.


 Reciprocal link

Linkuri reciproce. Schimburi de linkuri intre doua site-uri.

 


 Referrer

Pagina web care v-a adus un vizitator.

 


 SEM

Search engine marketing.

 


 SEO

Search engine optimisation

 


 SERP

Pagina cu rezultate afisata de un motor de cautare pentru

o cautare specifica.


 Spider

Un program care viziteaza si downloadeaza informatii

specifice dintr-un site web.


 Submission

Inscrierea unui site in bazele de date ale unui motor de

cautare sau director web.


 URL

Uniform resource locator.

Adresa la care pot fi gasite resurse specifice.

 

 

  Prima pagina | Optimizare | Promovare | Informatii plati | Termeni si conditii | Contact

  Gazduire web | Inregistrare domenii | Director web

  Copyright: S.C. Epicenter Interactive Ro. S.R.L.